• Ο Ιταλός Fabio Andolfi και ο Ρώσος Nikolay Gryazin με ιδιωτικά ŠKODA FABIA R5, τερμάτισαν στην 1η και 2η θέση της κατηγορίας WRC 2
• Εντυπωσιακή η εξέλιξη της μάχης για την πρώτη θέση στην κατηγορία R5, με μόλις 3,9’’ να χωρίζουν την ιταλική και τη ρωσική συμμετοχή στον τερματισμό
• Το εργοστασιακό πλήρωμα Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen με την ιδιωτική ŠKODA FABIA R5, αν και οδήγησαν την κατηγορίας WRC 2 Pro σε όλο τον αγώνα, «πλήρωσαν» την απειρία τους και εγκατέλειψαν από έξοδο.
• Πέντε ŠKODA FABIA τερμάτισαν στην πρώτη δεκάδα της κατηγορίας WRC 2, σίγουρα εντυπωσιακό αποτέλεσμα
Το Ράλι Γαλλίας, ο αγώνας με τις «10.000 στροφές» που ιστορικά διεξάγεται στο νησί της Κορσικής, διακρίνεται για τη δυσκολία να βρεις τον κατάλληλο ρυθμό και την εναλλαγή στην ποιότητα του ασφάλτινου οδοστρώματος, ενώ αποτελεί πονοκέφαλο για τα πληρώματα που πρέπει να έχουν εξαιρετικές σημειώσεις. Απαραίτητο συστατικό για τα παραπάνω, όπως και για το σωστό στήσιμο του αυτοκινήτου, με εναλλαγές στις ρυθμίσεις ακόμα και κατά την διάρκεια του αγώνα, είναι η εμπειρία του πληρώματος.
Αυτή η απουσία εμπειρίας κόστισε μία άνετη νίκη στην κατηγορία WRC 2 Pro για την ομάδα της ŠKODA Motorsport και τον Kalle Rovanperä, ο οποίος με το ιδιωτικής συμμετοχής ŠKODA FABIA R5 βρέθηκε να οδηγεί με άνεση τον αγώνα, αλλά στη μεγαλύτερη σε μήκος Ειδική Διαδρομή των 47 χλμ. του δεύτερου σκέλους, πάτησε σε χώματα που είχαν φέρει στο εσωτερικό μιας στροφής προπορευόμενα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να χτυπήσει σε ένα βράχο.
Αν και αρχικά εκτιμήθηκε ότι ήταν μία απλή βλάβη, εν τούτοις μετά από ενδελεχή έλεγχο των μηχανικών της ŠKODA στο Service Park, διαπιστώθηκε ότι είχε χτυπηθεί και το roll cage, οπότε για λόγους ασφαλείας, το φινλανδικό πλήρωμα δεν μπόρεσε την επόμενη ημέρα να επανεκκινήσει, χάνοντας έτσι την ευκαιρία για μία σημαντική βαθμολογικά νίκη.
Ωστόσο, τη σημαία της ŠKODA κράτησαν ψηλά οι ιδιωτικές ομάδες που συμμετείχαν με FABIA R5. Οι Ιταλοί Fabio Andolfi - Simone Scattolin έδειξαν να είναι ταχύτατοι σε όλον τον αγώνα, ενώ στο τέλος του συνάντησαν την σθεναρή αντίσταση και πίεση από τους επίσης «πρωτάρηδες» πρωταθλητές ράλι Ευρώπης U28 Nikolay Gryazin - Yaroslav Fedorov. Οι δύο Ρώσοι, παρά την έλλειψη εμπειρίας με τους δρόμους της Κορσικής, έκαναν μια εντυπωσιακή επίδοση κατά τη διάρκεια της προτελευταίας Ειδικής Διαδρομής του αγώνα και πήραν προσωρινά το προβάδισμα στην γενική της R5. Αλλά όλα κρίθηκαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, όπου οι Andolfi - Scattolin έκαναν επίθεση και υπερβάλλοντας εαυτούς, τελικά πέτυχαν την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία WRC 2 σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.
Επόμενος αγώνας, το Ράλι Αργεντινής, που θα διεξαχθεί 25-28 Απριλίου, στην περιοχή της Cordoba.
Τελικά αποτελέσματα Tour de Corse – Rallye de France (WRC 2 Pro)
1. Andolfi/Scattolin (ITA/ITA), ŠKODA FABIA R5, 3:34:08.6 h
2. Gryazin/Fedorov (RUS/RUS), ŠKODA FABIA R5, +3.9 sec.
3. Kajetanovicz/Szcepaniak (POL/POL), VW Polo GTI R5, +2:53.3 min.
4. Katsuta/Barrit (JPN/GBR), Ford Fiesta R5, +3:51.9 min.
5. Yates/Morgan (GBR/GBR), ŠKODA FABIA R5, +3:58.5 min.
Βαθμολογία Οδηγών WRC 2 Pro (μετά από 4/14 αγώνες)
1. Lukasz Pieniazek (POL), Ford, 62 points
2. Gus Greensmith (GBR), Ford, 40 points
3. Kalle Rovanperä (FIN), ŠKODA, 36 points
4. Mads Østberg (NOR), Citroën, 25 points
Βαθμολογία Κατασκευαστών WRC 2 Pro (μετά από 4/14 αγώνες)
1. Ford, 102 points
2. ŠKODA, 36 points
3. Citroën, 25 points