Over-the-Air Ενημερώσεις

Συχνές ερωτήσεις – Πριν την ενημέρωση


  1. Πράσινη λυχνία αναμμένη - Με το όχημά σας σε λειτουργία, βεβαιωθείτε ότι η μονάδα 3 κουμπιών στην κονσόλα οροφής ανάβει με πράσινο χρώμα. Όταν είναι αναμμένη, το όχημά σας είναι "online" και μπορεί να επικοινωνεί με τους διακομιστές της ŠKODA.
  2. Ενεργός βασικός χρήστης - Βεβαιωθείτε ότι στο όχημά σας έχει εκχωρηθεί ένας βασικός χρήστης. Εάν όχι, προσθέστε το VIN του οχήματός σας στο Garage στην εφαρμογή MyŠkoda και ακολουθήστε τα προτεινόμενα βήματα. Μπορείτε επίσης να δείτε το βίντεο που παρέχεται εδώ.
  3. Κάλυψη δικτύου - Οι ενημερώσεις Over-the-Air Update πραγματοποιούνται στο όχημά σας με τη χρήση σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας, επομένως η κάλυψη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας είναι κρίσιμη για μια επιτυχημένη ενημέρωση. Αν, αφού έχει ξεκινήσει η διαδικασία, προκύψει πρόβλημα συνδεσιμότητας με το δίκτυο, η ενημέρωση θα συνεχιστεί αυτόματα όταν είναι πάλι διαθέσιμη η σύνδεση με το δίκτυο.

Οι ενημερώσεις διεξάγονται σταδιακά σε πακέτα σε όλα τα οχήματα που είναι σε λειτουργία. Θα λάβετε μια ειδοποίηση στο όχημά σας μόλις η ενημέρωση είναι διαθέσιμη.

Απενεργοποιήστε το όχημά σας, για να δείτε την ειδοποίηση που αναφέρεται στην "Οθόνη αποχαιρετισμού".

Όχι, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της λήψης, θα χρειαστείτε επαρκές σήμα για την εγκατάσταση. Για παράδειγμα, εάν σταθμεύετε το όχημά σας κυρίως σε υπόγειο γκαράζ, η εγκατάσταση ενδέχεται να μη λειτουργήσει. Απαιτείται σύνδεση δεδομένων.

Η μπαταρία υψηλής τάσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 50% φορτισμένη κατά την έναρξη της εγκατάστασης.

Για το ENYAQ iV, οι "Release Notes" θα είναι διαθέσιμες στην οθόνη Infotainment πριν και μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης στο πλήκτρο οθόνης "Περισσότερες πληροφορίες".

Όχι, όλες οι ενημερώσεις Over-the-Air Update είναι διαθέσιμες στους πελάτες μας χωρίς πρόσθετη χρέωση.

Προς το παρόν, υπάρχει μόνο η δυνατότητα αναβολής μιας ενημέρωσης. Για να την αναβάλετε, απλώς πατήστε "Ακύρωση" στην οθόνη του συστήματος infotainment, όταν παρουσιαστεί η προτροπή εγκατάστασης της ενημέρωσης λογισμικού. Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε πάντα να ξεκινήσετε την ενημέρωση που αναφέρεται στην "Οθόνη αποχαιρετισμού".

Όχι, η εγγύηση του οχήματος δεν θίγεται από αυτό.

Συχνές ερωτήσεις – Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης


Όχι, το όχημα δεν μπορεί να φορτίζεται κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης. Διακόψτε τη φόρτιση (αν το φορτίζετε), και μετά ξεκινήστε την εγκατάσταση της ενημέρωσης. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η Over-the-Air Update, βεβαιωθείτε ότι η στάθμη φόρτισης είναι τουλάχιστον 50%.

Εάν η Over-the-Air Update είναι ακόμη διαθέσιμη, θα λάβετε μια προτροπή στο όχημά σας, για να ξεκινήσετε ξανά τη διαδικασία εγκατάστασης. Διαφορετικά, επικοινωνήστε με τη Γραμμή πληροφοριών μέσω του κουμπιού "i" στη μονάδα οροφής ή με τον συμβεβλημένο έμπορο Škoda σχετικά με τα επόμενα βήματα.

Για να ολοκληρωθεί μια Over-the-Air Update, η Škoda πρέπει να συλλέξει τις πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό πλαισίου οχήματος (VIN), τη συνδεσιμότητα του οχήματος και την κατάσταση του λογισμικού, καθώς και τη συγκατάθεση εντός του οχήματος, για να πραγματοποιήσει τη λήψη και εγκατάσταση του λογισμικού. Η Škoda δεν συλλέγει ή αποθηκεύει άλλα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τη διαδικασία αυτή.

Η Škoda χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες:
(α) για να διασφαλίσει τη λήψη του σωστού λογισμικού και την επιτυχή εγκατάσταση,
(β) για την καταγραφή του εγκατεστημένου λογισμικού που σχετίζεται με τον εν λόγω αριθμό πλαισίου οχήματος (VIN) και
(γ) για την τεκμηρίωση της συγκατάθεσης του ιδιοκτήτη/εγγεγραμμένου χρήστη για τη διεξαγωγή της ενημέρωσης Over-the-Air Update.

Η Škoda χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα σύμφωνα με τη δήλωση απορρήτου μας στη διεύθυνση: https://www.skoda-auto.com/other/personal-data

Συχνές ερωτήσεις – Μετά την ενημέρωση


Ορισμένες φορές, οι ενημερώσεις Over-the-Air Update βελτιώνουν μόνο τη λειτουργικότητα ή τα συστήματα στο παρασκήνιο.